Βασικές Τεχνικές Restaurant Management

Ένας restaurant manager έχει πολλές αρμοδιότητες να διεκπεραιώσει,  μια σειρά από ευθύνες που τον βαραίνουν καθημερινά. Από την λήψη αποφάσεων για την πρόσληψη προσωπικού μέχρι τον δημιουργικό σχεδιασμό του menu, είναι ο άνθρωπος κλειδί.

Έχοντας με τη σειρά μας συνεργαστεί με δημοφιλή εστιατόρια, ήρθαμε σε επαφή με κάποιους restaurant managers ακούγοντας απόψεις και συμβουλές για τη βασική διαχείριση ενός εστιατορίου.

Εφόσον συγκεντρώσαμε ιδέες και με βάση τη δική μας εμπειρία στον χώρο της επιχειρηματικότητας θα σας παρουσιάσουμε κάποιες τεχνικές που στη πορεία των χρονών αποδείχθηκαν χρήσιμες για τους πελάτες μας.

 

Να είστε σε επιφυλακή!

Στο τομέα των εστιατορίων καμία μέρα δεν είναι σαν τη προηγουμένη. Έτσι η ομάδα που πλαισιώνει τη δυναμική ενός εστιατορίου οφείλει να είναι πάντα ενήμερη για τις ακριβείς αρμοδιότητες του καθενός, για οποιαδήποτε ενδεχομένη ανάγκη προκύψει.

Ίσως αποτελεί και μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του συγκεκριμένου επαγγελματικού τομέα, κάποια έκτακτη ανάγκη που ζητάτε να απαντηθεί άμεσα. Η ανάγκη για άμεση λύση θεμάτων ανεφοδιασμού είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Κάποια τέτοια είδους θέματα θα πρέπει να είναι σε θέση κάθε μέλος μια ομάδας να αναλάβει με υπευθυνότητα μιας και όλα κυλούν με γρήγορους ρυθμούς.

Τέλος, μια ομάδα μπορεί να αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα σε τέτοιου τύπου θέματα έχοντας εξασφαλίσει μια πλήρης λίστα τηλέφωνων και email, ώστε να είναι σε άμεση επικοινωνία με όλους τους προμηθευτές και πελάτες της.

 

Επενδύστε στη τεχνολογία

Βασική προϋπόθεση για την αρμονική λειτουργία ενός εστιατορίου είναι η σωστή χρήση  τεχνολογικών μέσων. Αν ήδη στον χώρο του εστιατορίου σας έχετε εγκαταστήσει τη πλήρης σουίτα orexsys, γνωρίζετε πόσο απλά σας λύνει τα χεριά για ταχεία εξυπηρέτηση.

Από την άλλη μια άλλη μέθοδος που θα σας συμβουλεύαμε να θέσετε σε εφαρμογή είναι οι ηλεκτρονικές κρατήσεις. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε οργανωμένο το εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα σχετικά με τις κρατήσεις, αφήνοντας χώρο και χρόνο για επίλυση άλλων ζητημάτων.

H σωστή και έγκαιρη εφαρμογή τεχνολογικών μέσων φαίνεται να έχουν βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό άλλους πελάτες, γιατί όχι και εσάς αν δεν το έχετε ήδη δοκιμάσει;

 

Προσλάβετε προσωπικό με προσωπικότητα.

Όπως σε κάθε επιχείρηση που σέβεται την εικόνα της και κατ ‘επέκταση τους πελάτες της, οφείλετε να φροντίζετε για τη διατήρηση και βελτίωση της.

Η εικόνα αυτή εξαρτάται άμεσα από το ανθρώπινο δυναμικό και τις ικανότητες του. Όμως στον τομέα των εστιατορίων ίσως λίγο παραπάνω. Στόχος είναι να δημιουργήσετε μια ομάδα με πνεύμα, ήθος και αξίες. Πέραν του ταλέντου και των ικανοτήτων, η προσωπικότητα έχει θεσμικό ρόλο.

Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με τον χρόνο και την εμπειρία, όμως ο χαρακτήρας είναι κάτι που δεν διδάσκεται ή κερδίζεται.